استاندار خوزستان با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای کشور گفت: راه شهدا الگویی عملی در زمینه اداره کشور است. صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، شامگاه یکشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدای ۱۴۰۱ خوزستان با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: بزرگداشت یاد و راه شهدا وظیفه‌ای ملی […]


استاندار خوزستان با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای کشور گفت: راه شهدا الگویی عملی در زمینه اداره کشور است.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، شامگاه یکشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدای ۱۴۰۱ خوزستان با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: بزرگداشت یاد و راه شهدا وظیفه‌ای ملی است، استان خوزستان دین بزرگی بر گردن کشور دارد از این رو باید علاوه بر اینکه یاد شهدا را زنده نگه داریم آنها را الگویی عملی در زمینه اداره کشور نیز قرار دهیم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی انتقال فرهنگ شهادت و اصول انقلاب اسلامی به نسل بعدی به عنوان مدیران آینده کشور را یک مساله مهم عنوان کرد.
استاندار خوزستان با اشاره اهمیت برگزاری یادواره شهدای ۱۴۰۱ خوزستان توضیح داد: همه ادارات و دستگاه های حاکمیتی و دولتی پای کار خواهند بود تا بتوانیم کار محقق کنیم و کنگره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
انتهای پیام