معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از بهره‌مندی ۳ هزار دانشجو در سطح استان خوزستان از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد خبر داد. ناصر اسکندری ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت، خدمات تحصیلی به دانشجویان نیازمند ارائه می‌شود. به گزارش ایسنا به نقل از […]


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از بهره‌مندی ۳ هزار دانشجو در سطح استان خوزستان از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد خبر داد.

ناصر اسکندری ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت، خدمات تحصیلی به دانشجویان نیازمند ارائه می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی از بهره‌مندی ۳ هزار دانشجو در سطح استان از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد خبر داد و افزود:  ۲۰۰ نفر از این دانشجویان در مقطع  کارشناسی ارشد و ۵۰ نفر در مقطع دکتری و باقی در مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان تحت حمایت، گفت: کمیته امداد به منظور فراهم کردن بستر کسب علم و دانش بین جامعه مددجویان تحت حمایت به دانشجویان تحت حمایت متقاضی برای ادامه تحصیل وام دانشجویی پرداخت می‌کند.
اسکندری با اشاره به اینکه به دانشجویان نخبه نیازمند در حوزه‌های تحصیلی، قرآنی و ورزشی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود، افزود: مشاوره‌های تحصیلی و روانشناسی از دیگر خدماتی است که دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از آن بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: تامین هزینه تحصیل دانشجویان مورد حمایت در دانشگاه‌های دولتی، کمک به تامین بخشی از شهریه دانشجویان در دانشگاه‌های شهریه‌ای، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک هزینه شرکت در مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌ها از جمله خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت است.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی، تشویق و تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ‌التحصیلان از دیگر خدمات این نهاد به دانشجویان نیازمند است.
وی با بیان اینکه موفقیت در راهیابی به دانشگاه‌ها و رشته‌های مناسب می‌تواند در کنار اثربخشی حمایت‌های تحصیلی، زمینه توانمندسازی پایدار تحت حمایت را فراهم کند، افزود: در کنکور سراسری امسال با بسته‌های مشاوره آموزش کلاس تقویتی ۳۵۰ نفر آزمون سراسری قبول و ۷ نفر رتبه برتر شدند.
انتهای پیام