رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به استان خوزستان، ضمن بازدید از فرآیند آموزش در مجتمع آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باغچه‌بان شهرستان بهبهان، کارگاه پرورش قارچ این مجتمع آموزشی را افتتاح کرد. سیدجواد حسینی در حاشیه بازید از مدرسه باغچه‌بان در بهبهان که امروز (۱۸ آذرماه) انجام شد، با تاکید بر استفاده […]


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به استان خوزستان، ضمن بازدید از فرآیند آموزش در مجتمع آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باغچه‌بان شهرستان بهبهان، کارگاه پرورش قارچ این مجتمع آموزشی را افتتاح کرد.

سیدجواد حسینی در حاشیه بازید از مدرسه باغچه‌بان در بهبهان که امروز (۱۸ آذرماه) انجام شد، با تاکید بر استفاده از شبکه شاد در کنار آموزش‌های حضوری، اظهار کرد: ۷۰ درصد محتواهای آموزشی در آموزش و پرورش استثنایی، مهارتی است و ۱۰ هزار هنرجوی با نیازهای ویژه در یک هزار و ۱۰۳ مدرسه پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای در  ۳۶ رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در حال تحصیل هستند.
وی افزود: در دو سال اخیر ۵۵ کد هنرستانی در آموزش و پرورش استثنایی تاسیس شده و ۶۲ رشته هنرستانی نیز توسعه پیدا کرده است.
به گزارش ایسنا، مجتمع آموزشی باغچه‌بان شهرستان بهبهان ۱۲۴ دانش‌آموز کم‌توان ذهنی و چند معلولیتی را در تمامی مقاطع شامل پیش دبستانی، دبستان، متوسطه پیش حرفه‌ای و متوسطه حرفه‌ای تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار داده است. در مجتمع آموزشی باغچه‌بان بهبهان یک سالن ورزشی درون مدرسه‌ای مجهز نیز ایجاد شده است.
انتهای پیام