استاندار خوزستان گفت: خرمشهر به گردن کشور حق بزرگی دارد و طبیعتا نباید شاهد وضعیتی باشیم که اکنون خرمشهر با آن مواجه است. صادق خلیلیان امروز، ۱۸ آذرماه در حاشیه بازدید از خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از مرز شلمچه و شهر خرمشهر بازدید انجام شد. در مرز شلمچه از ۵۸ شهید دفاع […]


استاندار خوزستان گفت: خرمشهر به گردن کشور حق بزرگی دارد و طبیعتا نباید شاهد وضعیتی باشیم که اکنون خرمشهر با آن مواجه است.

صادق خلیلیان امروز، ۱۸ آذرماه در حاشیه بازدید از خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از مرز شلمچه و شهر خرمشهر بازدید انجام شد. در مرز شلمچه از ۵۸ شهید دفاع مقدس استقبال کردیم و به پیشواز آن ها رفتیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز همچنین بازدید از مسکن مهر خرمشهر داشتیم. متاسفانه این پروژه مشکلات متعددی داشت. هماهنگی انجام شد تا اداره کل راه و شهرسازی مشکلات این بخش را برطرف کند تا مردم بتوانند سکونت داشته باشند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: امروز همچنین از یک محله حاشیه شهر خرمشهر بازدید شد که مشکلات زیادی از نظر شبکه دفع فاضلاب و بحث جمع آوری زباله و… داشت.
خلیلیان عنوان کرد: با شرکت آبفا خوزستان و شهردار منطقه صبحت هایی انجام شد تا به این منطقه رسیدگی شود. البته چند منطقه دیگر نیز در خرمشهر است که چنین مشکلاتی دارند.
وی افزود: خرمشهر به گردن کشور حق بزرگی دارد و طبیعتا نباید شاهد وضعیتی باشیم که اکنون خرمشهر با آن مواجه است.
انتهای پیام