رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مناطق شهر در پی عملیات طرح فاضلاب، در این خصوص توضیحی ارائه داد. سرهنگ سعید رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اجرای طرح فاضلاب اهواز، از صبح روز پنجشنبه عملیات عمرانی مربوط به حفاری ساحلی غربی در مسیر جنوب به […]


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مناطق شهر در پی عملیات طرح فاضلاب، در این خصوص توضیحی ارائه داد.

سرهنگ سعید رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اجرای طرح فاضلاب اهواز، از صبح روز پنجشنبه عملیات عمرانی مربوط به حفاری ساحلی غربی در مسیر جنوب به شمال نرسیده به پل چهارم، توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب اهواز آغاز شد که به دلیل این عملیات عمرانی، ترافیک بسیار سنگین و سهمگینی در شبکه معابر اهواز به ویژه در بلوار گلستان و میدان دانشگاه ایجاد شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: اولین تدابیر پلیس برای انتظام‌بخشی به ترافیک این بود که سریعا با همکاری عوامل شهرداری پیرو مصوبه شورای ترافیک استان خوزستان، پل ششم برای عبور وسایل نقلیه سبک بازگشایی شد.
رئیس پلیس راهور اهواز با تشکر از همکاری و صبر و حوصله مردم اهواز با مجموعه پلیس راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی، گفت: تا انتهای شب عملیات در مسیر جنوب به شمال تمام می‌شود اما روز جمعه مجدداً عملیات در مسیر شمال به جنوب اجرا خواهد شد.
رحیمی گفت: از مردم می‌خواهیم برای تردد در مسیر بلوار ساحلی غربی حتماً مسیر عبوری خود را توزیع و از بلوار ساحلی شرقی، بلوار بهبهانی، بلوار مدرس غرب و شرق و همچنین پل ششم برای تردد استفاده کنند.
انتهای پیام