مدیر رشته تهویه و تبرید مسابقات ملی مهارت آخرین وضعیت رقابت شرکت‌کنندگان در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید را تشریح کرد. شهرام خسروی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید، ۱۰ رقابت‌کننده از ۱۰ نقطه کشور حضور یافتند و در سه روز […]


مدیر رشته تهویه و تبرید مسابقات ملی مهارت آخرین وضعیت رقابت شرکت‌کنندگان در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید را تشریح کرد.

شهرام خسروی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید، ۱۰ رقابت‌کننده از ۱۰ نقطه کشور حضور یافتند و در سه روز و  هر سه روز به مدت هشت ساعت به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: داوران این مسابقات از سراسر کشور بوده‌اند و با همیاری همدیگر تا پایان مسابقه، رقابت‌ها را ارزیابی کردیم و امروز نیز نفرات برتر مشخص خواهند شد. این نفرات برتر در پایان، در یک اردوی آمادگی برای مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد و پس از تست، در نهایت یک نفر به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ چین حضور خواهد یافت.
مدیر رشته تهویه و تبرید مسابقات ملی مهارت گفت: شرایط از نظر جسمی و فیزیکی در این رشته اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه شرکت‌کنندگان در وضعیت بسیار خوبی هستند. از نظر روحی روانی نیز وضعیت خوب است اما از نظر تخصصی فعلا نمی‌توانیم قضاوت کنیم، مگر پس از پایان رقابت‌ها و انجام داوری‌ها که نفرات اول تا سوم مشخص می‌شوند.
خسروی‌نژاد افزود: طراحی سایت در سطح جهانی است و شاید یک یا دو پله نیز بالاتر است و فضا از نظر نور و فضای کابین‌ها و تجهیزات در سطح مسابقات جهانی است. از مسئولین تقاضا دارم که در تجهیز سایت‌ها و مراکز و ارتقای مهارت جوانان کمک کنند زیرا یکی از بزرگترین مشکلات، مربوط به امور مالی است. 
انتهای پیام