رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزی در یکی از واحدهای مسکونی کوی استادان دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد. ابراهیم قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۵ امروز (۲۰ آذرماه) با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش‌سوزی واحد منزل مسکونی در طبقه همکف ساختمان چهار واحدی در کوی […]


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزی در یکی از واحدهای مسکونی کوی استادان دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۵ امروز (۲۰ آذرماه) با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش‌سوزی واحد منزل مسکونی در طبقه همکف ساختمان چهار واحدی در کوی استادان منازل دانشگاه چمران خیابان گلایور اطلاع‌رسانی شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی بعد از قطع برق و گاز ساختمان به سرعت با به کارگیری دو رشته لوله آبدهی، به مقابله با آتش‌سوزی پرداختند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش‌سوزی را مهار و از سرایت حریق به واحدهای همجوار جلوگیری کردند.
وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه، دود ناشی از حریق را به وسیله فن فشار مثبت تخلیه کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: کارشناسان سازمان علت آتش‌سوزی را بی‌احتیاطی و افتادن پتو بر روی بخاری گزارش کردند.
انتهای پیام