مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات و تجهیزات لجستیکی این جمعیت جهت امدادرسانی سریع به متأثرین احتمالی از بارش‌های پیش‌بینی شده پیش رو خبر داد. علی خدادادی در جمع خبرنگاران از آماده‌باش کامل تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان جهت پاسخگویی سریع حوادث و متأثرین […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات و تجهیزات لجستیکی این جمعیت جهت امدادرسانی سریع به متأثرین احتمالی از بارش‌های پیش‌بینی شده پیش رو خبر داد.

علی خدادادی در جمع خبرنگاران از آماده‌باش کامل تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان جهت پاسخگویی سریع حوادث و متأثرین احتمالی از بارش‌های پیش رو خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و احتمال بارش گسترده نزولات آسمانی در اقصی نقاط استان، امکان بروز آبگرفتگی معابر شهری، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها، با همکاری نجاتگران این جمعیت اطلاع‌رسانی به عشایر و دیگر اهالی ساکن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها انجام شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: علاوه بر آمادگی کامل تیم های امداد و نجات،  تمامی تجهیزات لجستیکی حوزه امداد و نجات این جمعیت نیز آماده به کار شده است تا در سریعترین زمان ممکن عملیات امدادرسانی به بهترین نحو انجام شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هم‌استانی‌ها به دقت به هشدارهای اعلام‌شده مبنی بر عدم توقف در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها توجه کنند و با تیم‌های امدادی نهایت همکاری را به عمل آورند.
انتهای پیام