مدیرکل هواشناسی خوزستان از استقرار سامانه بارشی در استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، با استقرار سامانه بارشی تا اواخر روز سه‌شنبه هفته آینده به ویژه روزهای شنبه تا اواخر دوشنبه، شاهد رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه‌ای در […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از استقرار سامانه بارشی در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، با استقرار سامانه بارشی تا اواخر روز سه‌شنبه هفته آینده به ویژه روزهای شنبه تا اواخر دوشنبه، شاهد رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان خوزستان، بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود. 
وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی دور از انتظار نیست. 
سبزه‌زاری افزود: تا اوایل روز سه‌شنبه هفته آینده شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. امروز به دلیل وزش بادهای متوسط تا شدید، احتمال وقوع پدیده گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در ساعاتی از بعد از ظهر وجود دارد. 
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۶ و ایذه با ۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۱۳.۶ و ۲۴.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 
انتهای پیام