استاندار خوزستان بر توسعه واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: سویه اُمیکرون باید جدی گرفته شود. صادق خلیلیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۷ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات هماهنگی برای کنترل هوشمند فعالیت‌ها […]


استاندار خوزستان بر توسعه واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: سویه اُمیکرون باید جدی گرفته شود.

صادق خلیلیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۷ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات هماهنگی برای کنترل هوشمند فعالیت‌ها و محدودیت‌ها انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اجرای این طرح از این هفته به ناوگان درون شهری و سپس به موارد دیگر توسعه می‌یابد تا فعالیت‌های مختلف جامعه به صورت عادی باشد.

استاندار خوزستان با تاکید بر توسعه واکسیناسیون گفت: بروز سویه اُمیکرون باید جدی گرفته شود. علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افراد واجد شرایط باید برای دریافت نوبت سوم واکسن اقدام کنند.

خلیلیان بیان کرد: در مورد عادی‌سازی فعالیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح هوشمند کرونا باید رسانه‌های استان و فعالات مجازی اطلاع‌رسانی کنند تا هم به راحتی از فضای کرونا عبور کنیم و هم آسیب‌های کمتری به مردم وارد شود.

انتهای پیام