رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو تریلر کشنده ولوو در آزادراه خلیج فارس و کشته شدن راننده آن خبر داد. ابراهیم قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۸ امروز (۲۷ آذرماه) در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو تریلر کشنده ولوو در کیلومتر ۲۰ آزادراه خلیج فارساطلاع‌رسانی […]


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی خودرو تریلر کشنده ولوو در آزادراه خلیج فارس و کشته شدن راننده آن خبر داد.

ابراهیم قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۸ امروز (۲۷ آذرماه) در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو تریلر کشنده ولوو در کیلومتر ۲۰ آزادراه خلیج فارساطلاع‌رسانی شد.
وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا دو دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد. در این حادثه خودروی تریلر به علت عدم توانایی کنترل توسط راننده در مسیر واژگون و دچار خسارت جدی شده بود که راننده خودرو در اثر این حادثه کشته شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علایم ترافیکی در مسیر و ایمن‌سازی محل حادثه با تجهیزات برش و تخصصی، جسد راننده را از اتاقک خودرو خارج کردند و خودروی واژگون شده را به حاشیه امن مسیر منتقل و از بروز حوادث احتمالی برای خودرو های عبوری جلوگیری کردند.
انتهای پیام