مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات به نخلداران استان خبر داد. جهانپور معماریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال زراعی جاری تاکنون شعب بانک کشاورزی خوزستان موفق شده‌اند بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات به نخلداران استان پرداخت کنند. وی افزود: بانک کشاورزی تنها متولی مالی […]


مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات به نخلداران استان خبر داد.

جهانپور معماریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال زراعی جاری تاکنون شعب بانک کشاورزی خوزستان موفق شده‌اند بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات به نخلداران استان پرداخت کنند.
وی افزود: بانک کشاورزی تنها متولی مالی بخش کشاورزی است و در این خصوص با تمام ابزارهای مالی در جهت رفع موانع تولید در بخش کشاورزی حضور داریم.
معماریان تصریح کرد: نظر به اینکه استان خوزستان مقام نخست در صادرات خرما با میزان حدود ۸۵ هزار تن و مقام دوم در تولید خرما با میزان حدود ۲۳۰ هزار تن در کشور را دارا است، حمایت بانک کشاورزی نقش مهمی در توسعه و بهبود نخیلات استان دارد.
وی عنوان کرد: در راستای حمایت از نخلداران استان صندوق بیمه بانک کشاورزی تا کنون مجوز پرداخت مبلغی بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال جهت پرداخت غرامت به نخلداران آسیب دیده از خشکسالی را مصوب کرده است که پس از تامین اعتبار از مرکز و پس از فرایند قانونی به حساب نخلداران واریز خواهد شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: در سال جاری و با توجه به عدم توانایی برخی از نخلداران در پرداخت بدهی خود به بانک، مبلغی بالغ بر ۱۲۱ میلیارد ریال از بدهی نخلداران را مورد تمدید قرار داده‌ایم.
 انتهای پیام