معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه طبق قانونی که اعلام شده، بحث بهره وری باید جدی گرفته شود، گفت: از ۹۰ دستگاه موجود در استان، تنها ۴۴ دستگاه در خصوص بهره وری گزارش ارایه داده اند که این جای تاسف دارد. آقارضا فتوحی در نشست کمیته بهره وری استان خوزستان که امروز(٢٩ آذرماه) […]


معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه طبق قانونی که اعلام شده، بحث بهره وری باید جدی گرفته شود، گفت: از ۹۰ دستگاه موجود در استان، تنها ۴۴ دستگاه در خصوص بهره وری گزارش ارایه داده اند که این جای تاسف دارد.

آقارضا فتوحی در نشست کمیته بهره وری استان خوزستان که امروز(٢٩ آذرماه) برگزار شد، با اشاره به بحث بهره وری اظهار کرد: اگر بخواهیم در خصوص بهره وری استان حتی کلی گویی هم بکنیم، با توجه به منابعی از قبیل نفت و گاز، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و آب که در استان وجود دارد، شاید گفته شود که تنها جایی که از منابع بهره نبرده، همین خوزستان است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: طبق قانونی که اعلام شده، بحث بهره وری باید جدی گرفته شود؛ وقتی ۹۰ دستگاه در استان وجود دارد و از این تعداد تنها ۴۴ دستگاه در خصوص بهره وری پاسخ داده اند این جای تاسف دارد؛ از تعداد ۴۴ دستگاه نیز،٢٧ دستگاه های ملی هستند.
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در این خصوص دو موضوع مطرح است یا دستگاه ها به بهره وری اهمیتی نداده اند و اعتقادی به این موضوع ندارند و یا اینکه دوستان ما دریافت گزارشات را بیشتر از این پیگیری نکرده اند و یا به اندازه لازم پیگیری نکرده اند.
فتوحی عنوان کرد: مهم ترین رکن این است که در جلسه اول، تمامی دستگاه ها حضور داشته باشند و باید این ۹۰ دستگاه بیایند و در این جلسات گزارش و یا راهکارهایی در زمینه بهره وری به دستگاه ها ارایه شود.
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: دستگاه های عریض و طویلی که منابع اعتباری به آن ها داده می شوند نیز باید حضور یابند و پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: باید بحث آموزش دستگاه ها و همچنین حضور آن ها در این جلسات برای ارائه گزارش مصوبه شود، به شکلی که مثلا هر جلسه ۲۰ دستگاه حضور داشته باشند و گزارش دهند.
انتهای پیام