رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم مقاطع تحصیلی و نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد. دکتر علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آزمون‌های پایان نیم‌سال اول دانشگاه، اظهار کرد: آزمون‌های پایان نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برای دوره‌های کارشناسی و کاردانی با توجه به اینکه […]


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم مقاطع تحصیلی و نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد.

دکتر علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آزمون‌های پایان نیم‌سال اول دانشگاه، اظهار کرد: آزمون‌های پایان نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برای دوره‌های کارشناسی و کاردانی با توجه به اینکه کلاس‌ها غیرحضوری بودند، مجازی است.
وی در خصوص دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری نیز گفت: برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. چندین پیشنهاد داده شده که به محض رسیدن به جمع‌بندی، اطلاع‌رسانی خواهد شد. برگزاری امتحانات این دانشجویان بستگی به تعداد آن‌ها و شرایط دیگری دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص امتحانات دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی، افزود: این دانشجویان که معمولا در گروه‌بندی‌های زیر پنج نفر هستند، احتمالا امتحانات عملی خود را در این قالب می‌دهند اما آزمون‌های درس‌های تئوری که مجازی برگزار شده بودند، مجازی خواهد بود؛ بنابراین امتحانات این دانشجویان ترکیبی است.
وی گفت: ترم آینده قطعا ترکیبی از آموزش حضوری و غیرحضوری خواهد بود.
انتهای پیام