سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم مراجعه سریع مردم برای دریافت واکسن، از آمادگی برای بازگشایی مجدد مراکز واکسیناسیون تعطیل‌شده خوزستان خبر داد. دکتر محمدحسین سرمست در خصوص شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: ۴۰ مرکز واکسیناسیون تجمیعی در اهواز فعال بود که مراکز خلوت و با کمترین مراجعه، تعطیل […]


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم مراجعه سریع مردم برای دریافت واکسن، از آمادگی برای بازگشایی مجدد مراکز واکسیناسیون تعطیل‌شده خوزستان خبر داد.

دکتر محمدحسین سرمست در خصوص شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: ۴۰ مرکز واکسیناسیون تجمیعی در اهواز فعال بود که مراکز خلوت و با کمترین مراجعه، تعطیل شده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فعالیت ۲۳ مرکز واکسیناسیون در اهواز، افزود: مرکز واکسیناسیون شهید تندگویان و جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی و همه مراکز جامع سلامت اهواز که دارای انواع واکسن هستند، واکسیناسیون مردم را انجام می‌دهند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در صورت شلوغی و نیاز به فعالیت یک مرکز، آمادگی بازگشایی مجدد مراکز وجود دارد.
وی با تاکید بر لزوم مراجعه سریع مردم برای دریافت واکسن، بیان کرد: در مجموع باید ۸۰۰ هزار نفر در استان خوزستان برای دریافت نوبت اول، دوم و سوم واکسن مراجعه کنند.
سرمست که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: مردم باید توجه کنند که واکسن جای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را نمی‌گیرد.
انتهای پیام