رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان بر حضوری بودن امتحانات دانش‌آموزان عشایری تاکید کرد. رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی عشایری برای دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شوند زیرا امسال همه کلاس‌ها حضوری بوده‌اند. وی ادامه داد: حدود ۱۴ هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش عشایری استان خوزستان در […]


رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان بر حضوری بودن امتحانات دانش‌آموزان عشایری تاکید کرد.

رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی عشایری برای دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شوند زیرا امسال همه کلاس‌ها حضوری بوده‌اند.
وی ادامه داد: حدود ۱۴ هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش عشایری استان خوزستان در حال تحصیل هستند که امسال به صورت حضوری آموزش دیدند. با توجه به اینکه تعداد دانش‌آموزان عشایری با شهری کاملا متفاوت است و بسیار محدود هستند بنابراین پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله فیزیکی در این مدارس کاملا رعایت می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: تاکنون صد درصد کلاس‌های درس عشایری حضوری بوده‌اند و نمی‌توان امتحانات را غیرحضوری کرد. البته اگر ستاد مقابله با کرونا تصمیماتی بگیرد ما خودمختار عمل نمی‌کنیم و تابع تصمیمات ستاد ملی و به تبع آن ستاد استانی هستیم.
انتهای پیام