مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از تدفین پیکرهای چهار شهید گمنام و یک شهید معلوم مربوط به شهدای ارتش در استان خبر داد. سردار عبدالرضا حاجتی در ستاد گرامیداشت مراسم تشییع پیکر پاک شهدای والامقام که امروز چهار دی‌ ۱۴۰۰ در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار […]


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از تدفین پیکرهای چهار شهید گمنام و یک شهید معلوم مربوط به شهدای ارتش در استان خبر داد.

سردار عبدالرضا حاجتی در ستاد گرامیداشت مراسم تشییع پیکر پاک شهدای والامقام که امروز چهار دی‌ ۱۴۰۰ در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار سلیمانی، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام بصیرت در سطح کشور ۲۵۰ شهید در ۲۱ استان کشور تشییع می‌شوند.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خوزستان میزبان چهار شهید گمنام و یک شهید معلوم است. شهید باقر حسینی شهید ارتش است که اهل محله چهارراه زند اهواز است و سال ۶۵ براساس شواهد دوستان و همرزمانش در میانگین خط عراق و ایران ماندگار شد. پیکر این شهید والامقام هم‌اکنون در اهواز است و اقدامات تدفین انجام گرفته است.
حاجتی گفت: بنابر دستورالعمل ابلاغی از این چهار شهید گمنام، ۲ شهید متعلق به بندرامام است که در منطقه اقتصادی آن به خاک سپرده خواهند شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: همچنین ۲ شهید گمنام بنابر درخواست‌های مکرر در حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز به خاک سپرده می‌شوند.
وی ادامه داد: سه شهید والامقام در روز ۱۶ دی ‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در اهواز از حسینیه ثارالله تا حوزه علمیه امام خمینی (ره) واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی تشییع می‌شوند. پیکرهای ۲ شهید گمنام در حوزه علمیه امام به خاک سپرده می‌شوند و پیکر شهید ارتش (باقر حسینی) به بهشت آباد اهواز منتقل و در قطعه والدین شهدا بر روی مزار مادرش به خاک سپرده خواهد شد. همچنین مراسم وداع با شهدا چهارشنبه شب ۱۵ دی ‌ماه در مسجد اعظم برگزار می‌شود.
انتهای پیام