سخنگوی اورژانس کشور به عنوان نماینده این سازمان از مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس و تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر عیادت کرد. به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، طی دستور دکتر میعاد فر رئیس سازمان اورژانس کشور مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور به عنوان نماینده این سازمان به منظور پیگیری روند درمانی […]


سخنگوی اورژانس کشور به عنوان نماینده این سازمان از مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس و تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر عیادت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، طی دستور دکتر میعاد فر رئیس سازمان اورژانس کشور مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور به عنوان نماینده این سازمان به منظور پیگیری روند درمانی و عیادت از مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس و تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر به استان خوزستان سفر کرد.
این عیادت که در دو بیمارستان شهید بقایی اهواز و بیمارستان ولیعصر خرمشهر صورت گرفت مشخص شد حال عمومی مصدوم این رو به بهبود است.
خالدی پس از این بازدید گفت به حمدالله با تلاش کادر درمان پزشکان و پرستاران و تکنسین‌های اورژانس روند درمانی در حال انجام شدن است و بزودی بعد از اعمال جراحی و اقدامات لازم ، مصدومان مرخص خواهند شد.
گفتنی است این حادثه   در جاده خرمشهر اهواز ( تصادف مینی بوس – تیبا – ایسوزو و ۴۰۵) در ساعت ۰۷:۱۰ روز شنبه ۴ دی اتفاق افتاد که متاسفانه ۸ نفر فوت و ۱۶ نفر مصدوم شدند.
انتهای پیام