مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آتش‌سوزی هفته گذشته در یکی از خوابگاه‌های پسرانه این دانشگاه، از برنامه برای جمع‌آوری هیترها از خوابگاه‌های قدیمی خبر داد. دکتر شهرام افشار در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه با توجه به حریق پنجشنبه هفته گذشته در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی […]


مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آتش‌سوزی هفته گذشته در یکی از خوابگاه‌های پسرانه این دانشگاه، از برنامه برای جمع‌آوری هیترها از خوابگاه‌های قدیمی خبر داد.

دکتر شهرام افشار در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه با توجه به حریق پنجشنبه هفته گذشته در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آیا اقدامی برای ایمنی‌سازی خوابگاه صورت گرفته است؟ اظهار کرد: ایمنی نسبی در خوابگاه‌ها وجود دارد اما برخی مسائل در راستای استانداردسازی و برای رفع فرسودگی باید انجام شود.
وی با اشاره به وضعیت استفاده از هیتر در اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی، گفت: مواردی به دلیل نبود سیستم شوفاژ در خوابگاه‌های قدیمی وجود دارد که در برنامه است از خوابگاه‌های قدیمی جمع‌آوری شوند.  
به گزارش ایسنا، حادثه آتش‌سوزی روز پنجشنبه (۹ دی‌ماه) در یکی از  اتاق‌های خوابگاه پسرانه شهدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز رخ داد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی آتش مهار شد. در این حادثه، چند دانشجو دچار دودگرفتگی شدند و به گفته دانشجویان، علت این آتش‌سوزی اتصال برق و استفاده از دستگاه هیتر بوده است.
انتهای پیام