رئیس جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در ورودی اندیکا خبر داد. پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از اندیکا که امروز (۱۱ دی‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نزدیک از روستاهای آسیب‌دیده اندیکا بازدید کردیم و در جریان مشکلات و نواقص موجود قرار گرفتیم.  به گزارش ایسنا، وی افزود: […]


رئیس جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در ورودی اندیکا خبر داد.

پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از اندیکا که امروز (۱۱ دی‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نزدیک از روستاهای آسیب‌دیده اندیکا بازدید کردیم و در جریان مشکلات و نواقص موجود قرار گرفتیم. 
به گزارش ایسنا، وی افزود: خدمت‌رسانی خوبی انجام و مردم ابراز رضایت‌مندی داشتند اما درخواست‌های به حقی نیز داشتند که بخش‌های مربوط به این جمعیت پیگیری و تلاش می‌شود با دعوت از خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها و مباحث درمانی و آموزشی کمک شود.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همچنین حمایت‌های لازم در شرایط بارندگی‌ها انجام می‌شود. مردم این منطقه، مظلوم و بسیار قانع هستند و حضور مسئولان در کنار آنها موجب شده مردم حس کنند، مسئولان در کنارشان هستند که این موضوع وظیفه ما را دو چندان می‌کند.
کولیوند بیان کرد: تا حد امکان باید شرایط آرام و زندگی در رفاه را برای مردم فراهم کنیم. فرماندار اندیکا قول ایجاد پایگاه امداد و نجات در ورودی شهر را از ما گرفت که امیدواریم با ایجاد خانه‌های هلال حضور خود را پر رنگ‌تر کنیم تا خدمات گسترده‌تر و بهتری به مردم ارائه شود. در زمینه افزایش آموزش و مهارت مردم نیز تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام