رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از راه‌اندازی دو مرکز تلفن مشاوره در اهواز برای پاسخگویی به سوالات و ارائه هشدارها و آموزش‌ها به مردم خبر داد. دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۱ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات روتین طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون سیار […]


رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از راه‌اندازی دو مرکز تلفن مشاوره در اهواز برای پاسخگویی به سوالات و ارائه هشدارها و آموزش‌ها به مردم خبر داد.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۱ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات روتین طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون سیار در مناطق دارای پوشش کم واکسیناسیون و پیگیری افرادی که برای دریافت دوز دوم تاخیر داشته‌اند، در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری خوزستان، استخراج آمار افرادی که در دریافت دوز دوم و سوم تاخیر داشته‌اند یا کلا واکسن دریافت نکرده‌اند، در حال انجام است تا برای آن‌ها پیامک فراخوان ارسال شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: با همکاری اداره‌کل مخابرات خوزستان نیز مرکز تلفن مشاوره به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و ارائه هشدارها و آموزش‌ها به افراد دارای علائم بیماری در مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود کمیته تبلیغات اطلاع‌رسانی بیش از این فعال شود و از ظرفیت‌های افراد مختلف مانند ورزشکاران و هنرمندان برای ترغیب شهروندان به دریافت واکسن استفاده کند.

انتهای پیام