مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از فردا خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا اواسط وقت فردا جوی پایدار روی استان خوزستان خواهیم داشت و پدیده غالب در این ایام در اغلب  نقاط استان مه یا مه رقیق و افزایش غلظت آلاینده‌ها در […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از فردا خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا اواسط وقت فردا جوی پایدار روی استان خوزستان خواهیم داشت و پدیده غالب در این ایام در اغلب  نقاط استان مه یا مه رقیق و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان و در برخی ساعات وزش باد خواهد بود.
وی افزود: از اواسط وقت فردا تا اواخر روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی ضعیفی به تدریج افزایش ابر و وقوع رگبار همراه با رعد و برق در برخی نقاط به ویژه نیمه شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان خوزستان مورد انتظار است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۲.۷ و ایذه با ۱.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۶.۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
انتهای پیام