شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Saturday, 4 May , 2024
پ
  • شناسه : 60035
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد

اجرای طرح‌های خدماتی و تکمیل پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار اهواز

اجرای طرح‌های خدماتی و تکمیل پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار اهواز
اجرای طرح‌های خدماتی و تکمیل پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار اهواز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر اجرای طرح ‌های خدماتی و تکمیل پروژه ‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار اهواز تاکید کرد.

به گزارش عصر خوزستان: محمد خانچی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ارائه خدمات و رسیدگی به مناطق و محلات کم برخوردار اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت کارها و فعالیت‌ های مهم دستگاه‌ ها، اجرای طرح ‌های خدماتی و تکمیل پروژه‌های عمرانی در این مناطق است.

وی با بیان اینکه روند نهضت آسفالت در مناطق کم برخوردار اهواز باید ادامه داشته باشد، افزود: این مساله به حل بخشی از مشکلات مردم در این مناطق کمک خواهد کرد و از این رو باید دستگاه های اجرایی نسبت به این مساله اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در دست انجام در این مناطق می تواند به حل مشکلات مردم و همچنین توسعه این مناطق کمک کند و این موضوع باید از اولویت فعالیت‌های دستگاه ‌ها باشد.

خانچی با تأکید بر لزوم توجه و رسیدگی بهتر و بیشتر به مناطق و محلات کم برخوردار شهر اهواز عنوان کرد: برای برطرف کردن کاستی‌ها، مشکلات این مناطق و رسیدگی به مطالبات به ‌حق شهروندان باید از سوی دستگاه‌ های خدمات رسان تلاش مضاعفی انجام شود.

وی در خصوص ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار اهواز خاطرنشان کرد: با تلاشی که باید از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود امیدواریم سطح خدمات در این مناطق به دیگر مناطق اهواز برسد و شرایط نسبت به وضعیت فعلی بهبود پیدا کند.

برچسب ها

تایید صلاحیت ۲۸۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز ۱۹ آبان ۱۴۰۲

تایید صلاحیت ۲۸۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز

سرپرست فرمانداری اهوازگفت: ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.

۷ خودروی افتضاحی که در ایران بیشترین تقاضا را دارند ۲۵ مهر ۱۴۰۲

۷ خودروی افتضاحی که در ایران بیشترین تقاضا را دارند

ایران خودرو و سایپا دو شرکت تولید کننده بی کیفیت ترین ماشین های ایران هستند. در ادامه با پر ایرادترین ماشین های ساخت داخل آشنا خواهیم شد.

ادامه پدیده شرجی در خوزستان ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

ادامه پدیده شرجی در خوزستان

پدیده شرجی تا هفته آینده ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه عصرخوزستان در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.