تایید صلاحیت ۲۸۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز
تایید صلاحیت ۲۸۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز

سرپرست فرمانداری اهوازگفت: ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.

سیداحمد موالی‌زاده امروز جمعه نوزدهم آبان ماه با اشاره به اینکه از تعداد ۴۲۴ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه دو نفر انصراف دادند، افزود: صلاحیت ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از سوی هیات اجرایی انتخابات تایید شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایسنا، وی به ابلاغ نتایج هیات اجرایی از عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۳۵ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت شدند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه افزود: فرآیند بررسی صلاحیت‌ داوطلبان مجلس شورای اسلامی پس از پایان مرحله نام‌نویسی قطعی آغاز شده بود و پنجشنبه هجدهم آبان به پایان رسید.

موالی‌زاده اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده است از صبح روز جمعه نوزدهم آبان آغاز شده بود و تا شنبه ۲۰ آبان ماه ابلاغ می‌شود.

او در پایان گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز یا تایید نشده در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، باید شکایات خود را از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان – سامانه داوطلب» ثبت کنند.