افتتاح و بهره برداری سالن همایش شهدای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  افتتاح و بهره برداری سالن همایش شهدای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

همزمان با فرارسیدن دهه فجر سالن همایش شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون که به نام شهدای این شرکت نام گذاری شد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل روابط عمومی، در این مراسم که با حضور مدیران عامل و مسئولین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت نفت و گاز کارون، مسئولین، معاونت ها و ادارات مستقر در ناحیه صنعتی کارون، نمایندگانی از شرکت مارون و جمعی از کارکنان برگزار شد، سالن همایش شهدای شرکت نفت و گاز کارون به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد مولاعلی(ع) و تقدیر از اقدام صورت گرفته، گفت: تکمیل و تجهیز این سالن همایش در این فرصت کوتاه و با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی کار بسیار ارزشمند و درخور تقدیری است که نشان از عزم و اراده کارکنان جهادگر شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با مدیریت و محوریت مهندس شهرویی در ساماندهی پروژه ها بصورت جهادی دارد.

مهندس دانشی احداث و توسعه گلخانه های شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون را مصداق دیگری از اقدامات جهادی این شرکت برشمرد و اظهار داشت: در راستای توسعه فضای سبز مجموعه های عملیاتی و اداری همچنین صیانت از محیط زیست، مقرر شد ۵ شرکت تابعه مناطق نفت خیز جنوب در توسعه نهالستان و گلخانه های خود و کاشت یک میلیون قلمه و نهال بصورت جهادی اقدام کنند که پیشگامی شرکت نفت و گاز کارون در این اقدام دوستدار محیط زیست نیز قابل تحسین است.

مهندس حسن شهرویی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین، تبریک ولادت امام علی(ع) در تقارن با دهه فجر و ارایه گزارشی از پروژه های جهادی این شرکت، از همه همکارانی که بصورت جهادی پای کار هستند تشکر نمود و اظهار داشت: در شرکت کارون پروژه های متعددی در حوزه های مختلف بصورت جهادی در دست اجراست که علی رغم محدودیت های موجود برخی از آنها تکمیل و به بهره برداری رسیده است و همه این پروژه ها منطبق بر استانداردها و اصول مهندسی انجام گرفته است و این مهم حاصل خودباوری و اتکاء به توانمندی نیروهای درون سازمان است که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند. ان شاالله باید این حرکت و اقدامات جهادی به سمت تحقق تکمیل پروژه های بزرگ فنی و عملیاتی هدایت شود.

در ادامه این آیین از سعید محمدی سرپرست گروه جهادی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و سایر اعضای این گروه که بصورت شبانه روزی نسبت به تکمیل و تجهیز سالن همایش شهدای این شرکت تلاش نموده اند تقدیر شد. پخش کلیپ هایی از فرایند تکمیل سالن همایش و گلخانه های شرکت کارون، اجرای موسیقی زنده سنتی و نقاشی روی صحنه توسط همکاران هنرمند این شرکت بخش هایی از این مراسم بود.

گفتنی است سالن همایش شهدای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با مساحت ۲۵۰ متر مربع ظرف مدت ۷۵ روز بصورت شبانه روزی توسط گروه جهادی این شرکت تکمیل، تجهیز و آماده بهره برداری گردید که در این مدت کوتاه اقداماتی نظیر سکو سازی، نصب دیوار پوش و سقف کاذب، موکت و صندلی ها، سیستم صوت و نمایشگر دیواری، سیستم اعلان حریق، پرده، تریبون و تجهیز اتاق فرمان برای آماده سازی سالن صورت گرفته است.