برگزاری نشست ایثارگران شاغل در صنعت نفت جنوب
برگزاری نشست ایثارگران شاغل در صنعت نفت جنوب

گردهمایی ایثارگران صنعت نفت جنوب با حضور مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، دبیر شورای مشاوران وزرا، مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز،​ این نشست به میزبانی مدیریت منابع انسانی و امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب، در تالار اجتماعات باشگاه نفت برگزار شد.

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی و رشادت های ایثارگران، پس از خیر مقدم به تبیین اقدامات و دستاوردها در حوزه خدمت رسانی به ایثارگران پرداخت.

منوچهر بارانی ضمن ابراز خرسندی از تحقق صددرصدی اهداف تعیین شده در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول بند (و) و بند (د) ماده ۴۴ قانون توسعه کشور، وعده اتمام فرآیند مذکور تا پایان سال را داد.

وی با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت منابع انسانی در به کارگیری شیوه های نوین و اصولی، حاصل این عملکرد را سرعت بالای انجام کار، ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی به موقع دانست و تاکید کرد توفیق این مدیریت در خدمت رسانی به ایثارگران آنچنان چشم گیر بوده که مورد الگوبرداری دیگر شرکت های تابعه وزارت نفت قرار گرفته است.

در ادامه این نشست مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران در سخنانی به کارگیری حداکثری از امکانات موجود در راستای حل مشکلات ایثارگران را بر مسئولین فرض دانست و ارتباط بی واسطه با این قشر متعهد را از دستاوردهای دوره اخیر قلمداد نمود.
دکتر سید شریف حسینی با برشمردن خوزستان به مثابه معبر آسمانی مردانی که از خیابان های این استان به بهشت تقدیم شدند و با اشاره به حضار تحت عنوان یادگار آن بزرگان، اشاره کرد: حضور مسئولین در استان به جهت سخنرانی نیست بلکه برای شنیدن و حل مشکلات و دغدغه عزیزانی است که کشور و انقلاب همواره مدیون ایشان خواهد بود.

در ادامه دکتر رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرای نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم تکریم خوزستان به عنوان سرزمینی که تقدس آن مرهون خون های پاکی است که بر خاک آن ریخته شده، گفت در مقابل شهدا، جانبازان و خانواده این عزیزان می بایست سر تعظیم فرو آورد.
وی تصریح کرد: این سفر قطعا برای رفع مشکلات قشر ایثارگر بوده و وعده داد: چه در استان و چه خارج استان از پیگیری امور این عزیزان فروگذار نخواهد کرد. و نظام جمهوری اسلامی را موظف دانست که برای این قشر از جامعه شرایط زندگی بهتری را فراهم نماید.
رحیمی نسب با بیان این که پرچم شهید امروز بر زمین نمانده و شایسته ترین افراد برای برافراشتن نشان شهدا جامعه ایثارگری است ادامه داد: در شرایط کنونی این قشر نمی بایست منفعل بماند و ضرورت دارد که با حضور در همه عرصه ها جلوه گر فرهنگی باشد که چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه آن گسترده و برافراشته شده است.

شایان ذکر است سجاد محمدی رئیس امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب با بر شمردن اقدامات و دستاوردهای این امور، توفیق در ایجاد رضایت مندی حداکثری طی دوره کوتاه مسئولیت جدید به رغم همه محدودیت ها را مرهون تلاش و اقدام جهادی همکاران خود در برآوردن نیازهای این قشر فرهنگی جامعه دانست.
حسن ختام این همایش گفت گو و پرسش و پاسخ صریح و چهره به چهره جمعیت معتنابهی از ایثارگران با مسئولین امر بود. لذا تصمیم سازان حاضر این نوید را دادند که تا حصول نتیجه، به پیگیری خواسته های ایشان خواهند پرداخت