برگزاری همایش هفته مبارزه با مواد مخدر به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب
برگزاری همایش هفته مبارزه با مواد مخدر به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر همایش بزرگ استانی به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به ابتکار کمیته اجرایی پیشگیری از اعتیاد و با مساعدت اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت در سالن اجتماعات امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار گردید.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، در این همایش که شنبه (۳ تیرماه۱۴۰۲) برگزار شد، معاون استاندار و رئیس شورای مبارزه با قاچاق مواد مخدر خوزستان، فرماندار اهواز، رئیس اداره HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر و سرپرست گروه اجرایی مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند.

دکتر نجاتی معاون استاندار و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان به عنوان سخنران این همایش خاطرنشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی وبهداشتی است که عوارض ناشی ازآن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکورد اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد.

در حاشیه این همایش نمایشگاهی از فعالیت های انجام شده در سطح استانی به نمایش گذاشته شد که غرفه کمیته اجرایی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همراه با میز خدمت به شر کت کنندگان ارائه گردید.

لازم به ذکر است: ۲۶ ژوئن برابر با ۵ تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است