عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۳۲ سارق در این شهرستان دستگیر شدند. سرهنگ روح اله گراوندی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی، طرح ارتقای  امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این […]

عصر خوزستان:

دستگیری ۳۲ سارق طی ۷۲ ساعت در دزفول

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۳۲ سارق در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ روح اله گراوندی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی، طرح ارتقای  امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود : این طرح ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و  سه سارق زورگیر در مرحله اول طرح دستگیر و ۱۸ فقره سرقت بعنف کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: همچنین ۲  سارق مسلح باغها و ۲۷ سارق منازل مسکونی، سیم برق و  اموال داخل خودرو  دستگیر و ۱۱ فقره سرقت کشف شد .

سرهنگ گرواندی ضمن اشاره به بازسازی صحنه با حضور مالباختگاه اظهار داشت : در این طرح  ۲ قبضه اسلحه جنگی به همراه سایر متعلقات ، تعداد ۹ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و یک
کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ  تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک ، مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا