دونده خوزستانی مدال آسیایی خود را به سردار شاهوارپور تقدیم کرد
دونده خوزستانی مدال آسیایی خود را به سردار شاهوارپور تقدیم کرد

طی مراسمی که صبح امروز (شنبه، پنجم بهمن‌ماه) در فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد، رضا بوعذار دونده خوزستانی، مدال نقره رقابت‌های ۲۰۰۷ آسیایی خود را به سردار شاهوارپور که به تازگی در لیست تحریم آمریکا قرار گرفته است، تقدیم کرد.   در این مراسم، مسئولان سپاه ولیعصر (عج) استان و رییس سازمان بسیج […]

طی مراسمی که صبح امروز (شنبه، پنجم بهمن‌ماه) در فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد، رضا بوعذار دونده خوزستانی، مدال نقره رقابت‌های ۲۰۰۷ آسیایی خود را به سردار شاهوارپور که به تازگی در لیست تحریم آمریکا قرار گرفته است، تقدیم کرد.

 

در این مراسم، مسئولان سپاه ولیعصر (عج) استان و رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان نیز حضور داشتند.

 

رضا بوعذار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این اقدام، اظهارکرد: قطعا تحریم سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از سوی دولت آمریکا، نشان‌دهنده ناتوانی نظام مستکبر آمریکا در مقابل اراده ملت ایران است و بدون شک این تحریم، سبب عزت‌مندی بیش از پیش مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور خوزستان است.

 

وی بیان کرد: من نیز به پاس تقدیر از اسوه‌های اقتدار و مقاومت همچون سردار شاهوارپور، مدال نقره رقابت‌های قهرمانی ۲۰۰۷ آسیایی خود را به این فرمانده تقدیم کردم.