افتتاح نهمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی خوزستان
افتتاح نهمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان نهمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی خوزستان با رویکرد توسعه صادرات در منطقه آزاد اروند آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه ۱۳۳ غرفه در مساحت ۵۵۰۰ متر مربع حضور دارند […]

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان نهمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی خوزستان با رویکرد توسعه صادرات در منطقه آزاد اروند آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه ۱۳۳ غرفه در مساحت ۵۵۰۰ متر مربع حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در بخش های مختلف صنعتی به معرض نمایش گذاشته اند.
در روزهای برپایی نهمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان قرار است تفاهم نامه های همکاری با دستگاه های اجرایی منعقد شود و هیئت های تجاری داخلی و خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.
در حاشیه این نمایشگاه قرار است نشست های B2B و دوره های اموزشی برگزار شود.
گفتنی است این نمایشگاه ۸ لغایت ۱۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ دایر می باشد.