ثبت تاکنون ۵۶ مورد ابتلا به کروناویروس در خوزستان
ثبت تاکنون ۵۶ مورد ابتلا به کروناویروس در خوزستان

دکتر علی احسان پور امروز ۱۵ اسفندماه از ابتلای ۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان خبر داد و به خبرنگاران گفت: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۵۶ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است.   وی بیان کرد: از ۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته […]

دکتر علی احسان پور امروز ۱۵ اسفندماه از ابتلای ۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان خبر داد و به خبرنگاران گفت: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۵۶ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

 

وی بیان کرد: از ۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان، سه نفر در اهواز، یک نفر در ماهشهر و دو نفر در شوشتر به ثبت رسیده است. خوشبختانه با توجه به تلاش‌های تحسین برانگیز کادر درمان در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی خطاب به شهروندان افزود: خواهشمند است اطلاعات موثق در خصوص آمار مربوط به کرونا را صرفا از طریق سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیگیری کنید. اهتمام جدی مجموعه دانشگاه، اطلاع رسانی دقیق و شفاف بودن گردش اطلاعات در این خصوص است و قویا بر این باور است که مقابله با این بیماری جز با مشارکت منطقی و غیراحساسی مردم شریف امکانپذیر نیست.