ارائه جدیدترین پیشنهادات گروه های جهادی به سازمان آرامستان ها
 
  ارائه جدیدترین پیشنهادات گروه های جهادی به سازمان آرامستان ها

روز گذشته جلسه مشترکی با گروه های جهادی به منظور عملیاتی شدن طرح های مربوط به گلزار شهدا در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تشکیل شد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط گروه های جهادی مختلف در زمینه رسیدگی به […]

روز گذشته جلسه مشترکی با گروه های جهادی به منظور عملیاتی شدن طرح های مربوط به گلزار شهدا در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تشکیل شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط گروه های جهادی مختلف در زمینه رسیدگی به قبور مطهر شهدا گفت: در این زمینه روز گذشته یکی از گروه های جهادی فعال پس از بازدید از گلزار شهدا پیشنهادات خود را جهت بالارفتن کیفیت گلزار به سازمان ارائه داد.
وی با اشاره به این که از برگزاری جلسات عملیاتی با گروه های جهادی استقبال می کند، ادامه داد: در این جلسه، در خصوص مواردی مانند اصلاح فضای سبز اطراف گلزار، ساماندهی و ارتقاء سیستم صوتی، اصلاح سیستم روشنایی اطراف گلزار، تعبیه المان های مرتبط و …بحث و بررسی صورت گرفت.
خنافره افزود: در مجموع مقرر شد یک برنامه ریزی هماهنگ صورت گرفته و با تدوین یک سند، اولویت ها مشخص شده و به صورت مرحله به مرحله اجرایی وعملیاتی گردد. هم چنین جهت انجام هرگونه اصلاح، در صورت نیاز، رضایت خانواده های معظم شهدا مدنظر قرار گیرد.