آتش نشانان اهوازی شعله های حریق را مهار کردند
 
  آتش نشانان اهوازی شعله های حریق را مهار کردند

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 11 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 43 دقیقه با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 11 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 43 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان ، برخورد 2 دستگاه خودرو پراید در مسیر 24 متری نبش خیابان بیمارستان امام (ره) اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی ، با ابزار نجات و برش یک زن از سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بود از اتاقک خودرو خارج کردند و به بیمارستان اعزام کردند.
قنبری با اشاره به مهار حریق جعبه فیوز مینیاتوری منزل مسکونی ساعت یک و 43 دقیقه در کوی انقلاب خیابان کیان توسط آتش نشانان تصریح کرد:حریق نیزار ساعت 2 و 29 دقیقه در مسیربقایی توسط آتش نشانان اطفا شد.
وی به واژگونی خودرو پژو 405 ساعت 2 و 40 دقیقه درمسیر بلوار گلستان اشاره و تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت راننده شد و آتش نشانان با ابزار نجات و تخصصی راننده را که در اتاقک خودرو محبوس شده بود خارج کردند و به اورژانس 115 تحویل دادند. همچنین خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیرمنتقل کردند. ضمن اینکه کولر 2 تیکه مدرسه ساعت 13 و 27 دقیقه در منطقه زرگان به علت اتصال برق دچار حریق شد و شعله های حریق با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد.
قنبری توضیح داد: حریق پایه برق ساعت 19 و 16 دقیقه در منطقه شهرک دانشگاه ، حریق علمک گاز منزل مسکونی ساعت 20 و 21 دقیقه در منطقه گلستان خیابان اقبال و حریق منزل مسکونی ساعت 23 و 38 دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان لادن 10 با تلاش آتش نشانان اطفا شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: آتش نشانان با مشاوره و گفتگو، خانم 37 ساله را که در منزل مسکونی در منطقه صد دستگاه قصد خودکشی داشت از تصمیم خود منصرف کردند.همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کمپلو شمالی خیابان فیض و خیابان تابان چهار شهروند را نجات دادند.