برگزاری مراسم احیاء شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با مشارکت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز
 
  برگزاری مراسم احیاء شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با مشارکت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز

عصر خوزستان: شب گذشته، مراسم احیاء شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با مشارکت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و در محل گلزار شهدا برگزار شد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان گفت: مانند رسم هر ساله، این برنامه با مشارکت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز […]

عصر خوزستان:

شب گذشته، مراسم احیاء شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با مشارکت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و در محل گلزار شهدا برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان گفت: مانند رسم هر ساله، این برنامه با مشارکت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار گردید.
وی با اشاره به این که برنامه از ساعت 11 آغاز و تا ساعت 4 بامداد ادامه داشت، افزود: سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین شفیعی بود که پس از آن با مداحی و مناجات خوانی مداحان اهل بیت (علیهم السلام) مراسم قرآن به سر برگزار شد.
خنافره با تشکر از حضور پرشور خانواده های معظم شهدا ابراز امیدواری کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اهواز قصد دارد با پایان یافتن بیماری کووید 19، برنامه هایی با دعوت از خانواده های معظم شهدا در محل گلزار شهدا برگزار نماید.