جلسه هم اندیشی مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری اهواز با مدیران اجرایی ترمینال های مسافربری
 
  جلسه هم اندیشی مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری اهواز با مدیران اجرایی ترمینال های مسافربری

عصر خوزستان: به گزارش واحد ارتباطات سازمان ، این جلسه  با حضور حسین کیانی قلعه سردی  مدیرعامل سازمان ، معاون اداری و مالی ، معاون اجرایی و مدیران پایانه ها در دفتر مدیریت سازمان  برگزار شد. کیانی قلعه سردی با ابراز خشنودی از وضعیت نظافت و بهبود فضای سبز درون پایانه ها اظهار کرد: علیرغم […]

عصر خوزستان:

به گزارش واحد ارتباطات سازمان ، این جلسه  با حضور حسین کیانی قلعه سردی  مدیرعامل سازمان ، معاون اداری و مالی ، معاون اجرایی و مدیران پایانه ها در دفتر مدیریت سازمان  برگزار شد.

کیانی قلعه سردی با ابراز خشنودی از وضعیت نظافت و بهبود فضای سبز درون پایانه ها اظهار کرد: علیرغم تغییرات محسوس در بحث نگهداشت محیط پایانه ها، هنوز از وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی در ادامه افزود ، ضروری است با استفاده از ابزارها و ظرفیت های ممکن و تقویت امکانات و تجهیزات لازم خصوصا در حوزه جلوگیری از فعالیت خودرو های مسافربر شخصی در مقابل درب ورودی پایانه ها  به جهت افزایش  ایمنی سفر  برای مسافران تمهیدات لازم  فراهم شود.

ایشان افزود : توجه به شروع فصل گرما ، نظارت بیشتر بر سیستم های سرمایشی از مدیران خواست بیش از پیش در استفاده بهینه و نگهداری از امکانات موجود دقت لازم را بعمل اورند.

 وی گفت : امروزه پایانه های مسافربری ویترین تمام نمای یک شهر محسوب می شوند وخدمات دهی به سیستم حمل و نقل و به خصوص  به مسافران در اینگونه کاربری ها محقق نمی شود مگر با وصول به موقع منابع  درآمدی که مدیران پایانه در این راه می بایست واحد درآمد سازمان را درهمراهی نمایند .

در پایان مدیران پایانه ها گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده و مشکلات و نواقص موجود ارائه کردند.