عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس پلیس راه خوزستان گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی بدون توجه به رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد شهرستان‌ها، در تمام نقاط خوزستان اعمال خواهد شد. به گزارش ایرنا سرهنگ رضا دولتشاهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با شبکه استانی سیمای خوزستان بیان کرد: از امروز ۲۱ اردیبهشت محدودیت تردد […]

عصر خوزستان:

محدودیت‌ تردد در خوزستان بدون توجه به رنگ‌بندی شهرها اعمال خواهد شد

اهواز – ایرنا – رییس پلیس راه خوزستان گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی بدون توجه به رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد شهرستان‌ها، در تمام نقاط خوزستان اعمال خواهد شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ رضا دولتشاهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با شبکه استانی سیمای خوزستان بیان کرد: از امروز ۲۱ اردیبهشت محدودیت تردد کرونایی در تمامی جاده‌های خوزستان آغاز شده و تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون محدودیت‌های کرونایی تنها مختص نقاط قرمز و نارنجی کرونایی خوزستان بود اما اکنون این محدودیت‌ها در تمام جاده‌های ورودی و خروجی شهرهای خوزستان اجرا می‌شود به این شکل که پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی حق ورود به شهرها را ندارند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: همچنین تمامی دوربین‌های نصب شده در جاده‌های خوزستان فعال شده و رانندگانی که تخلف کنند، همانند ایام نوروز اعمال قانون می‌شوند لذا از مردم خواهش داریم که در این خصوص همکاری کنند.

وی با بیان اینکه عوامل ما در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر هستند افزود: آن دسته از افرادی که حکم ماموریت داشته باشند و یا شغل آنها خارج از شهر باشد پس از بررسی لازم به آنها اجازه تردد داده خواهد شد در غیر این صورت خودورها عودت و یا بر حسب ضرورت برابر قانون پنج تا ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

منبع: ایرنا