عصر خوزستان: تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی موگهی پدر شهیدان والامقام عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی را تسلیت گفت. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی موگهی پدر شهیدان والامقام عظیم، مصطفی […]

عصر خوزستان:

روحانی درگذشت پدر شهیدان خادمی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی موگهی پدر شهیدان والامقام عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی را تسلیت گفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی موگهی پدر شهیدان والامقام عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی موجب تأثر و تألم خاطر شد.

رییس جمهوری افزود: این اسوه صبر و مقاومت که در پرتو تعالیم اسلامی، فرزندانی با ایمان و دلاور پرورش داد و در حساس‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب، تقدیم عزت و سربلندی اسلام و کشور کرد، همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

روحانی در این پیام مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

منبع: ایرنا