ضرورت حفظ و نگهداری فضای سبز در کنار توسعه آن > پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
ضرورت حفظ و نگهداری فضای سبز در کنار توسعه آن > پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز

عصر خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز صبح امروز در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به همراه مدیر منطقه ۱ و تعدادی از مدیران شهری به منظور نحوه اجرای خدمات شهری، بررسی و رفع مشکلات از سطح منطقه یک بازدید کردند. محمدی در رابطه با نقاط مورد […]

عصر خوزستان:

به گزارش سایت شهرداری اهواز، بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز صبح امروز در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به همراه مدیر منطقه ۱ و تعدادی از مدیران شهری به منظور نحوه اجرای خدمات شهری، بررسی و رفع مشکلات از سطح منطقه یک بازدید کردند.

محمدی در رابطه با نقاط مورد بازدید از منطقه یک عنوان کرد: طی این گشت میدانی از پارک ربیع، پارک ساحلی، بازارچه صدف ،سلطانی، محله آخر آسفالت، معابر اصلی و فرعی بازدید و دستوراتی در خصوص حفظ و احیای فضای سبز، تنظیف و پاکسازی سطح منطقه، بهسازی پیاده روها و مبلمان پارک ها و … صادر شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه فضای سبز باعث سرزندگی در محیط شهری، کنترل فرسایش خاک، کاهش شدت گرمای تابستان، افزایش انعطاف پذیری محله ها، ارتقاء سبک زندگی پایدار، افزایش انسجام اجتماعی، افزایش فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی شهروندان و در نهایت بهبود سلامت جسمی و روانی و رفاه ساکنان شهری خواهد شد گفت: در این بازدید به دلیل مرکزیت منطقه یک در شهر بر ضرورت توسعه، بهبود و حفظ فضای سبز تاکید شد.

محمدی با بیان اینکه بوستان ها و پارک ها محل تفریح و استراحت شهروندان است، افزود: یکی از مطالبات و درخواست های شهروندان روشنایی بوستان ها و اماکن عمومی است که باید مشکل روشنایی پارک ها، تامین امنیت و ایجاد جلوه های زیبای بصری در پارک ها رفع شود.

وی در پایان بر لزوم اجرا و اتمام مشکلات مطرح شده در بازدید های قبلی تاکید کرد.

گفتنی است این بازدید های روزانه به دستور شهردار اهواز برای بررسی مشکلات و وضعیت خدمات دهی مناطق هشتگانه به صورت گشت میدانی و پیاده روی با حضور و نظارت مستقیم معاون خدمات شهری صورت میگیرد.