عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان گفت: ادارات باید در راستای حمایت از تولید چابک‌سازی شوند. به گزارش ایرنا سید احمد آوایی در آیین بهره برداری از شرکت قند اورنج دزفول در شهرک صنعتی شماره سه […]

عصر خوزستان:

نماینده دزفول: ادارات در راستای حمایت از تولید چابک‌سازی شوند

دزفول – ایرنا – نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان گفت: ادارات باید در راستای حمایت از تولید چابک‌سازی شوند.

به گزارش ایرنا سید احمد آوایی در آیین بهره برداری از شرکت قند اورنج دزفول در شهرک صنعتی شماره سه این شهرستان افزود: سرمایه گذاران در شرایط ریسک پذیر اقتصادی کشور وارد عمل شده‌اند که اشتغالزایی آنها جای قدردانی دارد.

وی تولیدکنندگان را همانند آرپی جی زن‌های دوران دفاع مقدس دانست و از تولیدکنندگان خواست با توجه به برخی ناملایمتی‌ها در پیگیری‌های خود، مایوس و خسته نشوند.

آوایی با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای پیگیری و تحقق خواسته‌های سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در شهرستان دزفول دریغ نمی‌کنیم، افزود: انتظار می‌رود مسوولان در جهت چابک سازی ادارات تلاش کنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان بیان کرد: برخی از واحدهای صنعتی به دلایل مختلف تعطیل شده‌اند که با کمک فرماندار دزفول مشکلات آنها را بررسی و برای رفع آنها برنامه ریزی می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد با هدف فروش به قیمت بالاتر در شهرک صنعتی زمین گرفته‌اند که باید با اصلاح قوانین جلوی آنها را گرفت و زمین‌ها را به افراد دیگری که طرح عملی دارند، واگذار کرد.

آوایی همچنین درخصوص بین المللی کردن فرودگاه دزفول گفت: پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته تا محصولات کشاورزی به ویژه صیفی جات تولیدی شهرستان با هدف حمایت از کشاورزان و ارزآوری برای کشور صادر شوند.  

قوانین دست و پاگیر تولید برداشته شوند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این آیین با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: انتظار می‌رود قوانین دست و پاگیر تولید و صنعت برداشته شوند.

رضا نجاتی با اشاره به اقدامات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری خوزستان ادامه داد: قوانین دست و پاگیر تولید، کار را برای سرمایه گذاران دشوار کرده‌اند و در برخی موارد اخذ مجوزها به اندازه‌ای طول می‌کشد که با گرفتن آخرین مجوز مهلت مجوزهای اولیه پایان یافته است. 

وی افزود: همه سرمایه گذاران با عشق و علاقه برای ایجاد اشتغال در زادگاه خود وارد عمل شده‌اند که باید تلاش شود به سود برسند و با اشتیاق در راستای اشتغالزایی بیشتر گام بردارند.

شرکت قند اورنج دزفول روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر دادگستری در شهرک صنعتی شماره سه این شهرستان به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه شخصی و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی احداث شده است.

منبع: ایرنا