عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و لزوم رفع موانع سرمایه گذاری گفت: ایجاد اشتغال باعث آرامش جامعه و پیشرفت کشور می‌شود. به گزارش ایرنا سید علیرضا آوایی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از شرکت قند اورنج دزفول افزود: این کارخانه علاوه بر تولید و کسب درآمد، آثار اجتماعی و […]

عصر خوزستان:

وزیر دادگستری: اشتغالزایی باعث آرامش جامعه و پیشرفت کشور می‌شود

دزفول – ایرنا – وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و لزوم رفع موانع سرمایه گذاری گفت: ایجاد اشتغال باعث آرامش جامعه و پیشرفت کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا سید علیرضا آوایی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از شرکت قند اورنج دزفول افزود: این کارخانه علاوه بر تولید و کسب درآمد، آثار اجتماعی و فرهنگی زیادی برای شهرستان دارد. 

وزیر دادگستری با بیان اینکه خداوند انسان را واسه‌ای برای خدمت به مردم قرار داده تا چیزی نصیب فرد شود، گفت: سرمایه گذاران باید قدر فرصت خدمتگزاری که خداوند به آنها داده را بدانند چراکه وسیله‌ای برای تامین معیشت بندگان شده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه به ارباب رجوع افزود: ارباب رجوع فرستاده خدا است و باید قدر آنها را بدانیم؛ اکنون در این کارخانه ۲۰۰ نفر با لطف و عنایت خداوند بر سر سفره سرمایه گذار قرار گرفته‌اند.

آوایی اظهارداشت: با توجه به شاغل بودن در دستگاه قضایی به خوبی می‌دانم که یک انسان بیکار چه خطراتی ممکن است برای جامعه داشته باشد.

وزیر دادگستری همچنین در آیین آغاز ساخت مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت گفت: مسئولیت‌ها اگر بدون ادعا و خدمت با اخلاص نباشند هیچ ارزشی ندارند.

وی با بیان اینکه لذتی که خدمت به انسان دارد هیچ یک از لذات دنیوی ندارند، افزود: اقدام سرمایه گذار مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت برای ساخت این مرکز جای قدردانی دارد.

آوایی با بیان اینکه فضا در شهرستان دزفول فضای همدلی است، اظهارداشت: این خدمات در دنیا و آخرت می‌ماند و هر درمانی که انجام می‌شود برای سرمایه گذار مرکز حسنه است.

مسوولان موانع ساخت مرکز جراحی‌های محدود دزفول را بردارند 

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین آغاز به کار مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول گفت: پیگیری برای ساخت این مرکز از حدود ۱۰ سال قبل آغاز شد ولی متاسفانه اخذ برخی مجوزها به طول انجامید.

سید احمد آوایی با بیان اینکه مسوولان از هیچ تلاشی برای رفع موانع ساخت این مرکز دریغ نمی‌کنند، افزود: هیچ بهانه‌ای برای تاخیر در ساخت مرکز نباید داشته باشیم و باید برای این کار از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این آیین با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول گفت: پیگیری نماینده، فرماندار و امام جمعه دزفول برای رفع مشکلات شهرستان دزفول جای قدردانی دارد.

رضا نجاتی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان دزفول در حوزه های سلامت، کشاورزی و اقتصاد افزود: ظرفیت نیروی انسانی این شهرستان نیز اهمیت فراوانی دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات دزفول به شهرها و حتی استان‌های همجوار می رسد، ادامه داد: اقدامات قابل توجهی در راستای مقابله با کرونا در شهرستان دزفول انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی در این راستا خوش درخشیده است.

 عملیات ساخت مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول روز پنجشنبه با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسوولان شهرستان دزفول آغاز شد.

منبع: ایرنا