اجرای پاکسازی و جمع آوری نخاله های موجود اطراف بازارچه علوی
 
  اجرای پاکسازی و جمع آوری نخاله های موجود اطراف بازارچه علوی

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار پوریا راهنورد مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت : طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی به مورد اجرا در آمد. در همین راستا دور بازارچه علوی درقالب یک طرح ضربتی توسط […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار پوریا راهنورد مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت : طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی به مورد اجرا در آمد. در همین راستا دور بازارچه علوی درقالب یک طرح ضربتی توسط نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری منطقه چهار از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی پاکسازی شد و نسبت به مسدود کردن مسیر جهت جلو گیری از تخلیه نخاله توسط خودرو های متخلف اقدام شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار پوریا راهنورد مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت : طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی به مورد اجرا در آمد.
در همین راستا دور بازارچه علوی درقالب یک طرح ضربتی توسط نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری منطقه چهار از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی پاکسازی شد و نسبت به مسدود کردن مسیر جهت جلو گیری از تخلیه نخاله توسط خودرو های متخلف اقدام شد.