معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز خبر داد: اجرای گسترده عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در اهواز
 
  معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز خبر داد: اجرای گسترده عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در اهواز

عصر خوزستان:     به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ، عباس دغاغله با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر از اجرای گسترده عملیات لکه گیری آسفالت در مناطق هشتگانه شهرداری اهوازخبر داد. دغاغله با اشاره به تاکید شهردار اهواز مبنی بر تسریع […]

عصر خوزستان:

    به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ، عباس دغاغله با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر از اجرای گسترده عملیات لکه گیری آسفالت در مناطق هشتگانه شهرداری اهوازخبر داد.

دغاغله با اشاره به تاکید شهردار اهواز مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: به همت نیروهای تلاشگر معاونت فنی و عمرانی، خدمات شهری و سازمان عمران شهرداری اهواز در مناطق هشتگانه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم لکه گیری آسفالت معابر اصلی ، شریانی و فرعی شهر را بهسازی و نوارهای حفاری را ترمیم نماییم.

وی افزود: همچنین لکه گیری معابر اصلی شهر تا رفع ایرادات و ترمیم نوارهای حفاری شده معابر اصلی و فرعی در دستور کار معاونین فنی و عمرانی مناطق قرار دارد و بیان کرد: ترمیم ، بهسازی ، بازسازی و لکه گیری آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های زیرین آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر لایه روکش آسفالت را در پی خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز افزود: اصلاح و بهسازی چاله ها، ترمیم و جلوگیری از گسترش خرابی لایه روکش آسفالت ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه شهروندان از دیگر اهداف اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری معابر است که مورد توجه قرار دارد.

دغاغله در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع نواقص و ایرادات ، ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت بندی معابر اصلی و شریانی انجام خواهد پذیرفت.