نجات 3 شهروند از میان دود و شعله های حریق توسط آتش نشانان اهوازی
 
  نجات 3 شهروند از میان دود و شعله های حریق توسط آتش نشانان اهوازی

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار حریق واحد مسکونی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی درمنطقه زیتون کارمندی خیابان فروغ و نجات جان سه نفر از ساکنین گرفتار در میان دود و شعله های حریق توسط آتش نشانان خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار حریق واحد مسکونی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی درمنطقه زیتون کارمندی خیابان فروغ و نجات جان سه نفر از ساکنین گرفتار در میان دود و شعله های حریق توسط آتش نشانان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، رئیس سازمان بیان کرد: سوم خرداد ماه سال جاری ساعت 10 و17دقیقه با اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه 125 از سوی اهالی یک مجتمع مسکونی درمنطقه زیتون کارمندی خیابان فروغ بلافاصله آتش نشانان با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
قنبری اظهارکرد: آتش نشانان 2 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند و با دود و شعله های حریق واحد مسکونی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی مواجه شدند.
وی افزود: یک گروه از آتش نشانان سریعا وارد ساختمان مسکونی شدند و سه نفر از ساکنین را که در میان دود و شعله های حریق محاصره شده بودند را نجات دادند. همچنین گروه دیگر آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، با بکارگیری لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند همچنین آتش نشانان دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت از داخل مجتمع مسکونی تخلیه کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.