عصر خوزستان: بازدید عضو شورای اسلامی شهر اهواز از بازارچه خوداشتغالی بانوان کاج   با هدف بررسی وضعیت و مسایل و مشكلات بانوان كارآفرین بازارچه کاج بازدیدی با حضورموسوی عضو شورای اسلامی شهر اهوازو تنی چند از مسئولین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی صورت گرفت . موسوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز […]

عصر خوزستان:

بازدید عضو شورای اسلامی شهر اهواز از بازارچه خوداشتغالی بانوان کاج

بازدید عضو شورای اسلامی شهر اهواز از بازارچه خوداشتغالی بانوان کاج

 

با هدف بررسی وضعیت و مسایل و مشكلات بانوان كارآفرین بازارچه کاج بازدیدی با حضورموسوی عضو شورای اسلامی شهر اهوازو تنی چند از مسئولین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی صورت گرفت .

موسوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز ئر این بازدی گفت : زنان گام‌های بلندی برای انقلاب و ایران برداشته‌اند انتظار می‌رود این همبستگی برای رفع تبعیض در سرلوحه عمل مسئولان قرار گیرد و بار دیگر بیاد بیاوریم بدون باور حق زنان دستیابی به توسعه امکان پذیر نمی شود .

وی گفت : زنان كارآفرین با تلاش مستمر و گاه شبانه روزی در چرخاندن چرخ های اقتصاد كشور نقش آفرین هستند با این وجود برای تاثیرگذاری بیشتر در عرصه های اقتصادی نیاز به نگاه و حمایت ویژه مسئولان دارند.

موسوی در ادامه بیان کرد : بانوان زیادی از توانمندی لازم برای مشاركت در فعالیت های اقتصادی و كمك به گرداندن چرخ اقتصاد كشور برخوردار هستند و با تلاشی مستمر حتی از مردان نیز در عرصه كارآفرینی و اشتغال زایی جلوتر گام برمی دارند.

وی گفت : با این وجود برای فعالیت زنان كارآفرین در جامعه موانع، محدودیت ها و مشكلاتی وجود دارد كه حل آنها نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

نویسنده خبر: ب. کریمی