بهسازی فضای سبز پارک مالیات
 
  بهسازی فضای سبز پارک مالیات

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ روز گذشته سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز به همراه معاون فضای سبز و پارکها این سازمان، مسئول فضای سبز منطقه چهار و ناظر فضای سبز این منطقه از فضای سبز حدفاصل پارک مالیات تا […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ روز گذشته سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز به همراه معاون فضای سبز و پارکها این سازمان، مسئول فضای سبز منطقه چهار و ناظر فضای سبز این منطقه از فضای سبز حدفاصل پارک مالیات تا میدان شقایق بازدید بعمل آوردند.

    سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز، گفت: پارک مالیات یکی از بزرگترین پارکهای منطقه چهار است که با عنایت به طراحی و فضای مناسب، روزانه شاهد حضور شهروندان و پیاده روی آنها در این پارک هستیم.
وی با اشاره به مشکلات پیرامون فضای سبز پارک مالیات، خطاب به مسئول فضای سبز این منطقه، عنوان کرد: ففضای سبز پارک مالیات به دلیل عدم آبیاری مناسب در حال نابودی است، لذا خرید لوله و اتصلات لازم جهت آبرسانی به این پارک را در اولویت های خود قرار دهید.
وی بر پاکسازی محیط، بوته کنی و هرس درختان و همچنین احیای فضای سبز این پارک تأکید داشت و افزود: طراحی ادامه مسیر این پارک تا میدان شقایق از سوی دفتر فنی این سازمان انجام شده است و بزودی این مسیر جهت پیاده روی و استفاده شهروندان آماده خواهد شد.
شجاعی ساماندهی وسایل بازی و غرف موجود در این پارک را خواستار و توضیح داد: با توجه به پتانسیل های موجود در این پارک و همسایگی با یکی از بهترین محلات اهواز، شرایط برای سرمایه گذاری در پارک مالیات جهت اجرای وسایل بازی کودکان و غیره مهیا می باشد.
این مقام ارشد سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در پایان یادآور شد: روزانه بازدیدهایی با مسئول فضای سبز و ناظرین مناطق از سطح فضای سبز مناطق هشتگانه و ایستگاه های پمپاژ آب خام در مناطق صورت می گیرد و مشکلات موجود در محل صورتجلسه شده و به مدیران مربوطه ابلاغ می گردد.