عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی استان خوزستان با اشاره به ضرورت تمکین داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از نظر شورای نگهبان گفت: تحقق حضور حداکثری مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ملاک رقابت‌های انتخاباتی باشد. به گزارش ایرنا سید موسی بلادیان شامگاه سه […]

عصر خوزستان:

تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات ملاک رقابت‌های انتخاباتی باشد

اهواز- ایرنا- رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی استان خوزستان با اشاره به ضرورت تمکین داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از نظر شورای نگهبان گفت: تحقق حضور حداکثری مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ملاک رقابت‌های انتخاباتی باشد.

به گزارش ایرنا سید موسی بلادیان شامگاه سه شنبه در نشست خبری هیات رئیسه شورای وحدت در استان خوزستان که در مدرسه فارابی اهواز برگزار شد اظهارداشت: در حال حاضر بین گروه‌های سیاسی اصولگرا در استان خوزستان رقابت های مثبت و سالمی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیش از انتخابات ریاست جمهوری قبلی در کشور و استان خوزستان تشکیل شده بود گفت: این جبهه همچنان فعالیت دارد اما برای ایجاد وحدت هرچه بیشتر در بین نیروهای مذهبی، شورای وحدت نیروهای انقلابی ایجاد شد.

بلادیان تصریح‌کرد: مجموعه ای از گروه‌ها و احزاب سیاسی اصولگرا تشکیل دهنده این شورا هستند تا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، شرایط انتخاب فرد اصلح را فراهم شود.

وی با اشاره به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور عنوان‌کرد: دشمن ملت ایران در تلاش است تا به واسطه تبلیغات منفی مردم را به انتخابات بدبین کنند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلابی استان خوزستان تصریح‌کرد: برای ایجاد این بدبینی، برنامه‌ریزی‌های وسیعی صورت گرفته است که در این بین گروه‌های سیاسی باید ضمن شفافیت شرایط، همواره مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند.

وی با تاکید بر اینکه هرکدام از نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری می‌بایست تایید هفت نفر از ۱۲ عضو شورای نگهبان را کسب کنند گفت: شورای نگهبان از افرادی آگاه، عالم و عادل تشکیل شده است؛ بنابراین باید از مجموعه نتایج به دست آمده از این شورا تمکین کرد.

بلادیان ادامه‌داد: شورای وحدت نیروهای انقلابی رسما حمایت خود از آیت الله رئیسی را اعلام کرده و بر همین اساس در استان خوزستان برای جلب آرای مردم به سمت این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش خواهیم کرد.

شورای وحدت در خوزستان دارای ساختار شهرستانی است

دبیر اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان با اشاره به اینکه فعالیت‌های این شورا در شهرستان‌ها دارای ساختار است گفت: در حال حاضر این شورا در ۲۷ شهرستان استان خوزستان تشکیل شده است.

علی ‌جمالپور «هر خانه یک ستاد انتخاباتی» را راهبرد اصلی شورای وحدت برای حمایت از نامزد مورد تایید شده خود در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری عنوان‌کرد و گفت: به‌دلیل شرایط کرونایی، سطح وسیعی از فعالیت‌های تبلیغاتی این شورا در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان داشت: در این بین کارگروه‌های کارگری، بانوان، جوانان، دانشجویان، عشایر، اساتید دانشگاه، روحانیون، ایثارگران و … تشکیل شده و هرکدام از آنها داری شرح وظایف هستند.

جمالپور با تاکید بر اینکه هدف اصلی همه فعالیت‌های شورای وحدت در استان خوزستان تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است گفت: قطعا با آگاهی در ملت ایران وجود دارد، قطعا خیال شوم دشمنان نظام برای کاهش مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

منبع: ایرنا