عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: مردم بار دیگر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری با حضوری پر شور در انتخابات حماسه ساز خواهند شد. به گزارش ایرنا ناصر سودانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: انتظار می رود مردم با مشارکت در انتخابات […]

عصر خوزستان:

رییس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی خوزستان:مردم بار دیگر حماسه ساز میشوند

اهواز – ایرنا – رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: مردم بار دیگر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری با حضوری پر شور در انتخابات حماسه ساز خواهند شد.

به گزارش ایرنا ناصر سودانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: انتظار می رود مردم با مشارکت در انتخابات دینشان را به شهدا و سرزمین خود ادا کنند و  همچنین در سرنوشت خویش نقش تعیین کننده ای داشته باشند تا  توطئه بدخواهان  نظام خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه هر رای مردم به مثابه یک گلوله در قلب شیطان و استکبار است افزود: مردم با حضور پر شور خود در انتخابات پیش رو  برگ زرینی به افتخارات نظام خواهند افزود.

وی شرکت در انتخابات را تکلیف دانست و گفت: انتخابات برای تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و تعیین مرد اجرایی  کشور  است و مردم با حضوری قوی در آن  به تکریم مرد میدان  یعنی شهید قاسم سلیمانی  مبادرت خواهند کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان گفت: حضور پرشور مردم  در انتخابات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است و معادلات بیگانگان را برهم خواهد زد.

وی بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی بر اساس تکلیف شرعی، انقلابی و ملی خود با تمامی ساز و کارهایی که در اختیار دارد علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی، جهت انتخاب فرد اصلح از تمامی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

سودانی اظهار داشت: اکنون با احترام به تمامی جریانات فکری، گرایش‌های سیاسی و تنوع اجتماعی و رویکردهای گوناگون و تمامی کاندیداها و قدردانی از کسانی که خود را در محک خدمت قرار دادند، به دلایل متعدد آیت الله ابراهیم رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلح اعلام می نماییم.

وی گفت: تمام تلاش ما بر این است که با تکیه بر روش های منطقی و شیوه‌های قانونی ضمن تاکید بر مطالبات به حق مردمی به واسطه انتخاب  مدیریت اجرایی موفق کشور  در کسب اعتماد عمومی تلاش کنیم.

وی گفت: این حق ملت است که یک دولت انقلابی، جهادی، کارآمد، مقتدر و آشنای به مشکلات و راهکارهای حل آنها در طراز دولت انقلاب اسلامی داشته باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان یادآور شد: انتظار می رود آیت‌الله رییسی با به کارگیری نیروهای متعهد و کارآمد و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب که در بیانیه گام دوم به خوبی ترسیم شده از امکانات و ظرفیت های فراوان کشور و منابع انسانی سرشار از معنویت و خلاقیت و ابتکار و انگیزه عمل به ویژه جوانان خوش فکر و خوش نام و پر انرژی، استفاده کند.

سودانی با اشاره به تشکیل تشکل‌های مردمی متعدد در ستادهای انتخاباتی گفت:شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان خوزستان ستاد انتخاباتی خود را راه اندازی نموده است.

در  این نشست اعلام شد حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فاطمی نژاد از سوی حداد عادل رییس شوزای ائتلاف انقلاب اسلامی کشور به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خوزستان منصوب شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد جاری  در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا