استمرار عملیات گسترده پاکسازی و نخاله برداری در سطح منطقه۳
 
  استمرار عملیات گسترده پاکسازی و نخاله برداری در سطح منطقه۳

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از اقدامات روزانه و گسترده پاکسازی و نخاله برداری در معابر، بلوارها و‌ محلات سطح منطقه۳ خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه در این خصوص گفت: پاکسازی و نخاله برداری با هدف حفظ سلامتی عمومی برای شهروندان، آراستگی و نظافت شهری و […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از اقدامات روزانه و گسترده پاکسازی و نخاله برداری در معابر، بلوارها و‌ محلات سطح منطقه۳ خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه در این خصوص گفت: پاکسازی و نخاله برداری با هدف حفظ سلامتی عمومی برای شهروندان، آراستگی و نظافت شهری و جلب رضایت شهروندان به صورت مستمر در سطح منطقه سه بطور مستمر انجام می شود.

وی افزود: معاونت خدمات شهری منطقه طی روزهای اخیر با تلاش نیروهای دراختیار اقدام به  پاکسازی و نخاله برداری بلوارهایی از جمله بلوار نفت، بلوار ساحلی فاز۳ ملت، اطراف میدان ریحانه فاز۴ کوی ملت ، ورودی شهر اهواز از سمت شیبان با بکارگیری ماشین آلات سنگین از جمله لودر، گریدر، بابکت کرده است.

حاتمی ادامه داد: در راستای جلب رضایت شهروندان و حفظ چهره بصری متناسب با فرهنگ شهرنشینی حوزه خدمات شهری این منطقه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات سطح منطقه به کار گرفته و طبق اولویت تمام معابر و محله هایی که نیاز به پاکسازی و نخاله برداری دارند، پاکسازی می شوند.