ثبت رکورد روپایی روی تریلی در حال حرکت با مشارکت منطقه ۲ شهرداری اهواز
 
  ثبت رکورد روپایی روی تریلی در حال حرکت با مشارکت منطقه ۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان:     مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از مشارکت اداره ارتباطات شهرداری این منطقه در اجرای برنامه ثبت رکورد این قهرمان روپایی خوزستانی خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمد سعید حردانی ضمن ابراز خوشحالی از داشتن چنین قهرمانانی در سطح بین المللی گفت: روپایی‌زن خوزستانی رکورد روپایی کف تریلی در […]

عصر خوزستان:

    مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از مشارکت اداره ارتباطات شهرداری این منطقه در اجرای برنامه ثبت رکورد این قهرمان روپایی خوزستانی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمد سعید حردانی ضمن ابراز خوشحالی از داشتن چنین قهرمانانی در سطح بین المللی گفت: روپایی‌زن خوزستانی رکورد روپایی کف تریلی در حال حرکت را با حضور نماینده فدراسیون ورزش‌های همگانی به ثبت رساند.
مدیر منطقه دو افزود: آقای عبدالجمال مقدم موفق شد مسافت پارک قوری اهواز تا پل طبیعت کیانپارس را با زمان ۲ ساعت و ۴ دقیقه و ۱۲ صدم ثانیه و بدون هیچ اشتباه و استراحت طی کند.
وی افزود: این مسافت برای اولین بار در دنیا و با این زمان، در کف تریلی در حال حرکت ثبت می‌شود.

حردانی در خاتمه از حمایت و توجه خاص این مجموعه از شهرداری به ورزشکاران و قهرمانان ملی سخن گفت و ادامه داد: مسئولان و مدیران باید با حمایت همه جانبه از این استعدادهای خوزستانی در سطح بین المللی در ثبت رکورد و افتخارافرینی بیشتر همکاری لازم را داشته باشند.