شستشوی آیلند وسط خیابان شریعتی توسط عوامل ناحیه ۲ شهرداری منطقه یک اهواز
 
  شستشوی آیلند وسط خیابان شریعتی توسط عوامل ناحیه ۲ شهرداری منطقه یک اهواز

عصر خوزستان: به منظور حذف آلودگی های محیطی و پاکیزگی مناظر شهری آیلند وسط خیابان شریعتی(۳۰ متری) توسط عوامل ناحیه ۲ شهرداری منطقه یک شستشو شد.     به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه از شستشوی آیلند وسط خیابان شریعتی خبر داد و بیان کرد: به منظور حذف […]

عصر خوزستان:

به منظور حذف آلودگی های محیطی و پاکیزگی مناظر شهری آیلند وسط خیابان شریعتی(۳۰ متری) توسط عوامل ناحیه ۲ شهرداری منطقه یک شستشو شد.

    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه از شستشوی آیلند وسط خیابان شریعتی خبر داد و بیان کرد: به منظور حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی و پاکیزگی مناظر شهری و سلامتی، نشاط و بهداشت عمومی، عملیات شستشوی خیابان مذکور، کوچه ها و معابر سطح منطقه به صورت گسترده آغاز شده است.

وی افزود: بهداشت شهر و توجه به سلامت شهروندان امری مهم تلقی می شود که لزوم توجه به آن بسیار ضروری می باشد .

یاسین کاوه پور اظهارکرد: پاکسازی و شستشوی معابر و کوچه ها از جمله اقداماتی است که موجب پاکیزگی محیطی و نظافت سطح شهر می شود که این شهرداری به منظور پاکسازی نمای شهری و ارتقاء حس رضایتمندی در میان شهروندان نسبت به شستشوی خیابان های سطح شهر، از جمله خیابان سلمان فارسی اقدام کرده است .

وی تصریح کرد: حفظ نظافت سطح شهر علاوه بر زیبایی بخشیدن به دنیای پیرامون ما تأثیرات روانی و عاطفی زیادی را بر اشخاص جامعه می گذارد.

مدیر منطقه در پایان نیز یادآور شد: آبی که جهت شستشوی خیابان ها و معابر استفاده می شود آب غیر شرب است.